2010. február 18., csütörtök

DÍJAT KAPTAM!


Köszönöm Kriszta!


S hogy kiknek adnám tovább?
1. Audreynak
2. Arduinnának
3. Szilunak
4. Robertának
5. Gabinak
Kár, hogy csak 5 embernek adhatom. Még sokan megérdemelnék.

Akkor most én is elmondok 7 dolgot magamról, ami nincs benne a profilomban:
1. Imádom, ahogy a kezemben formálódnak a dolgok. Ezek nem csak ékszerek lehetnek, bármi, amit én csinálok.
2. Soha nem voltam irigy, mindig örültem más sikereinek is, mert ez lendületet ad, s hiszem, hogy nekem is drukkol, örülhet valaki.
3. Én egy kreatív családba születtem. Apu fúr-faragni, rajzolni, modellezni szeretett. Anyu varrni tud nagyon, a hugom is mindenfélébe beleártotta már magát, a sógorom sem keveri össze a vonalzót a csavarhúzóval, a nagymamám varrt, festett, és mindenfélét bütykölt... sorolhatnám a családot végig. A férjem és a gyerekeim szintén barkácsolnak valamit - mindig.
4. Szeretek sokat beszélni, de hallgatni is - a csendet.
5. Boxolni és autót szerelni aputól tanultam, a fiaimtól gyereket nevelni, a férjem pedig megtanított a konyhában elviselni a még élő halat.
6. Nem csak macskám van - kutyám is. Egy kajla térdig érő kutya-kutya.
7. A barátaimmal az első pillanatban megérezzük az összhangot, van, amely már 30 éve tart.

2 megjegyzés:

Arduinna írta...

Köszönöm szépen Judit! :-)

2010. február 19. 16:31
Roberta írta...

Kedves Judit!
Köszönöm a díjat és elnézésedet kérem, de most vettem észre, hogy meg sem köszöntem. Mégegyszer nagyon köszönöm!

2010. május 19. 17:30

Megjegyzés küldése

 

©2009ZONKA | by TNB