2010. január 30., szombat

Szülinapi ajándékok

Ma tartjuk meg a sógorom és a hugom születésnapját, hát nekik is készítettem valamit.
Sógorom hiába él és dolgozik itt Magyarországon már évek óta, sajnos nem vizsgázhatott le, nem kapott engedélyt vadászatra.
Ez most végre sikerült, hát most már itthon is vadászhat.
Természetes, hogy a szülinapját összekötjük a vadászattal (majd lefényképezem a többiek ajándékait is), és ezt a dekupázsolt rókavadászatos faliórát készítettem neki.
Hugomat szintén készített ajándékkal lepem meg.
Ha már a kerámiamedálokba szerelmesedtem bele, hát, neki is azt csináltam.
De megnehezítettem a dolgomat, ugyanis a külső peremen sorakozó toho kásagyöngy kivételével az egészet 15/0-ás gyönggyel fűztem.
Nos, lényegesen finomabb lett az egész, pedig a delica is elég apró.
Remélem, tetszeni fognak nekik az ajándékok.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

©2009ZONKA | by TNB