2010. március 29., hétfő

Tálaim


Két tál akadt a kezembe. A gömbölyded, egyszerű vonalú üvegtálat sokáig forgattam a kezemben, mire eldöntöttem, hogy Klimt egyik képe kell rákerüljön. A hátulján való dekupázsolás után aranyosan irizáló festékkel, azt követően feketével, majd záróakkordként aranyfényű bordó színnel kentem le.
A nagy lapos tál pedig szinte megkövetelte tőlem ezt a csendéletet, melynek hátoldala szintén aranyfényű bordó színt kapott. Nagyon megszerettem őket, s valószínű, hogy nehezen fogok megválni tőlük. Ám a fotózáshoz most megvártam a napsütést, hogy a képeken is teljes szépségükben mutathassák meg magukat.
Mivel közeleg a húsvét, családomnak is készítek ajándékokat. Megihletőim ezúttal a Fabergé tojások. Még a héten el kell készüljenek a nagy családi ünneplésre, s ígérem, ahogy elkészülnek, bemutatom őket itt is.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

©2009ZONKA | by TNB