2010. április 20., kedd

Festmény dekupázsolva

Nagytakarításkor a kezembe akadt ez a tál, melyet még anyósomtól kaptam a telekről, mikor ott szortíroztak. Kopott, kicsit csorba tál volt. Most rácsodálkoztam: ide pont illik ez a festmény!
Az igaz, hogy illett, de először a csorba részeket kellett kijavítanom kerámia pótlást készítve, majd jöhetett az alapozás, és a dekupázs maga. Na, ja. Csakhogy, a kép négyzet alakú szalvétán volt, a tál meg ugye, kerek.
Sűrű bocsánatkérések közepette - a festő felé - nekiálltam (életemben először) hozzápingálni-kiegészíteni. Féltem tőle, mert a rajkészségem csapnivaló. De a végeredmény engem igazolt, határozottan jobban passzol így a tálra a kép (legközelebb talán bátrabb leszek).
Már csak a tál szélére kellett az antik aranyfóliát rávarázsolnom. Igaz, még nagyon sok tanulnivalóm van e műfajban is, de ezen első munkám akkor is tetszik.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

©2009ZONKA | by TNB