2010. november 12., péntek

Már megint gyurma


 Úgy gondoltam, ha már így belelendültem a gyurmázásba, akkor ezeket a régi bonbonos dobozokat is kezelésbe veszem. Már régóta a nyakamon lógtak ezek a dobozkák, de ahányszor eszembe jutott, mit is kezdjek velük, mindig elvetettem az ötleteimet.
De az, hogy meggyurmázzam őket, csak most jött elő bennem.


Az elsőt tulajdonképpen durva, szemcsés vaspasztával kezeltem, pigmentezéssel "árnyékoltam" és a feketére festett rózsákat felragasztva szintén pigmentezéssel "hívtam elő".
Beleszerettem, és valószínűleg fájó szívvel adom majd oda valakinek.






Ez a dobozka metál padlizsán akrillal lett repesztéssel alapozva, majd ismét pigmenteztem, mint az előzőt. A rózsák pedig ugyanúgy, csak barnával alapozva és pigmentezve lettek felragasztva.













Ezt az ex-Milka bonbonos dobozkát barna ásványpasztával kentem le, majd ugyanezzel a pasztával tettem fel az oldalakon lévő cirádás mintát, s mint az előző dobozkák, szintén kapott némi pigmentet.
A rózsák ásványpasztával és pigment "előhívással" készültek, mint a többiek.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

©2009ZONKA | by TNB