2010. október 27., szerda

Karkötő - gyurmából

 Már megint csak a gyurmán járt az eszem.
Szerettem volna egy olyan karkötőt készíteni, ami romantikus, ami kicsit olyan fémes hatású.
Na persze, azért szerszámok nélkül nem könnyű. De a gyurmát én egy egyszerű italos üveggel nyújtom, és az eszköztáramba még ilyeneket lehet találni:
Kínai evőpálcika, bambusznyárs, gömb végű koktélkeverő pálca, snitzerek, óriás gombostű, kifogyott tollbetét, darab bútorhátlap, famegmunkáláshoz használható különböző formájú vésőkések. A felsorolás korántsem teljes, mert mindig az adott elgondolásomhoz jönnek még ötletek.

Ezt a karkötőt tulajdonképpen fekete gyurmából szerettem volna csinálni, de az nem volt itthon, hát sütés után akril festékkel lefestettem.
Száradás után pigmentfestés, lakkozás - és már kész is voltam vele.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

©2009ZONKA | by TNB